Poly Plaza ULTIMATE
Poly Plaza ULTIMATE to ulepszona, pełniejsza wersja Poly Plaza – sandboxowej gry w otwartym świecie, w której możesz kupować nieruchomości, pobierać czynsz i zostać najbogatszą osobą w mieście!
Eksploruj wielkie miasto Poly Plaza, aby znajdować nowe przedmioty do kolekcjonowania i nowe nieruchomości do inwestowania!