Polygon Bit Battle Royale
Polygon Bit Battle Royale to masowa strzelanka typu low-poly dla wielu graczy, obsługująca 50 graczy na serwer. Walcz na dużej mapie, walcząc z różnymi pojazdami. Ląduj, plądruj i przetrwaj, aby wygrać bitwę!
Ziemia, łup, przetrwaj. 50 graczy spada na spadochronie na bezludną wyspę, ląduje w strategicznych miejscach, ale tylko jeden wyjdzie z tego żywy i przeżyje, aby zostać ostatnim człowiekiem na świecie i wygrać bitwę. W ciągu dziesięciu minut gracze będą plądrować broń i zapasy, eliminować ocalałych, którzy staną im na drodze, ukrywać się, szukać, walczyć i przetrwać.
Graj ze znajomymi jako drużyny składające się z maksymalnie 5 graczy i poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa i bądź ostatnią drużyną, która zmierzy się z 9 innymi drużynami!
Nasza gra obsługuje bardzo zaawansowany system botów, jeśli nie ma wystarczającej liczby prawdziwych graczy online, aby dołączyć do meczu, gra połączy zaawansowane boty, które reagują dokładnie tak, jak prawdziwi gracze, aby każdy mecz był rozgrywany z dokładnie 50 graczami. Dołączą do meczu pod niestandardowymi nazwami, będą mogli biegać, strzelać, celować, skakać, unikać, ukrywać się, biwakować wszystko, co potrafią prawdziwi gracze, więc ta gra nigdy nie umrze. Mimo że ogólnie nie ma graczy online, gra nadal jest fajna grać przeciwko niezwykle inteligentnym botom.