Polygon Bit Battle Royale
Polygon Bit Battle Royale, sunucu başına 50 oyuncuyu destekleyen, düşük poli, devasa çok oyunculu bir nişancı oyunudur. Çeşitli araç savaşlarıyla büyük ölçekli bir haritada savaşın.
Topraklayın, yağmalayın, hayatta kalın. 50 oyuncu ıssız bir adaya paraşütle atlıyor, stratejik yerlere iniyor ancak yalnızca biri hayatta kalacak ve ayakta kalan son kişi olacak ve savaşı kazanacak. On dakika boyunca oyuncular silahları ve malzemeleri yağmalayacak, yollarına çıkan hayatta kalanları alt edecek, saklanacak, yiyecek toplayacak, savaşacak ve hayatta kalacak.
Arkadaşlarınızla en fazla 5 oyuncudan oluşan takımlar halinde oynayın, takımınızı zafere taşıyın ve diğer 9 takıma karşı ayakta kalan son takım olun!
Oyunumuz çok gelişmiş bir bot sistemini desteklemektedir, eğer çevrimiçi olarak maça katılacak kadar gerçek oyuncu yoksa, oyun tam olarak gerçek oyuncular gibi tepki veren gelişmiş botları bağlayacak ve her maçı tam olarak 50 oyuncuyla tutacaktır. Maça özel isimlerle katılacak, koşabilir, ateş edebilir, nişan alabilir, zıplayabilir, kaçabilir, saklanabilir, gerçek oyuncuların yapabileceği her şeyi kamp yapabilirler, yani bu oyun asla ölmeyecek Genel olarak çevrimiçi oyuncu olmasa da oyun yine de eğlenceli son derece akıllı botlara karşı oynamak.