Polygon Survival
Polygon Survival this is a polygonal survival shooter with building and crafting. You enter the world of zombie apocalypse and your only goal here is survival. At the beginning of the game and you appear in one of the random locations on the map and have with you basic survival tools. Explore the location in search of weapons and useful items and build yourself a shelter to hide from the bloodthirsty zombies. In terms of gameplay, Polygon Survival is just a sandbox. In this game there is no plot and staged scenes, here you always decide where to go and what to do.
A wide arsenal of melee and ranged weapons. You can find or craft pistols, assault rifles, shotguns, grenades and sniper rifles. As well as machetes, hammers, and axes. You have many ways to turn the walking dead into just dead people.
Hungry zombies. You can encounter them anywhere and you'll be lucky if you have some sort of weapon at that moment. Some dead people are so fat that you will have to waste a lot of ammo.
Atmosphere. Polygonal graphics and beautiful visual effects will immerse you in a real low-poly apocalypse!