Polygon Survival
Polygon Survival to wielokątna strzelanka survivalowa z budowaniem i tworzeniem. Wkraczasz do świata apokalipsy zombie, a twoim jedynym celem jest przetrwanie. Na początku gry pojawiasz się w jednym z losowych miejsc na mapie i masz ze sobą podstawowe narzędzia przetrwania. Eksploruj lokację w poszukiwaniu broni i przydatnych przedmiotów i zbuduj sobie schronienie, aby ukryć się przed krwiożerczymi zombie. Pod względem rozgrywki Polygon Survival to po prostu piaskownica. W tej grze nie ma fabuły i zainscenizowanych scen, tutaj zawsze ty decydujesz, gdzie iść i co robić.
Szeroki arsenał broni do walki wręcz i dystansowej. Możesz znaleźć lub stworzyć pistolety, karabiny szturmowe, strzelby, granaty i karabiny snajperskie. A także maczety, młoty i topory. Masz wiele sposobów, aby zmienić chodzące trupy w martwych ludzi.
Atmosfera. Wielokątna grafika i piękne efekty wizualne zanurzą cię w prawdziwej apokalipsie low-poly!