POOLS Demo
Laptops can work too. Minimum settings tested on 2021 Lenovo thinkpad, works smoothly with low settings and lower resolution setting. Recommended settings tested with best settings on 1080p. For 4k with best settings NVIDIA 4080 or AMD RX 7900 is recommended.