Przenoś góry, rozgarniaj morza i prowadź armie śmiertelników do zwycięstwa w grze Populous. Wykorzystuj potężne boskie moce i walcz o władzę nad światem z wrogim bogiem. Stosuj przemyślaną strategię, aby kształtować izometryczny świat i los jego ludów.
Black & White, Spore, Viva Piñata – wpływ gry Populous sięga naprawdę daleko. Zagraj w ten izometryczny klasyk i poznaj grę, która wpłynęła na historię komputerowej rozrywki.