Populous’ta dağları oynatın, denizleri yarın ve ölümlü orduları zafere taşıyın. Kudretli bir tanrının güçlerine sahip olun, izometrik dünyayı ve halkının kaderini şekillendirmek için dikkatli bir stratejiyle savaşarak düşman tanrıya karşı üstünlük kurun.
Black & White, Spore, Viva Piñata: Populous’ın etkisi her yere ulaşır. Bu izometrik klasik oyunu oynayın ve tarihe geçmiş bir oyunu keşfedin.