Potion Permit: Complete DLC Bundle
Moonbury's residents need healing, and you're the best chemist around! With your trusty tools, a cauldron, and a canine companion at your side, you'll need to diagnose symptoms, gather ingredients, brew potions, and cure ailments in this open-ended sim RPG.
Personalise your own space with a variety of furniture and decorations ranging from cute animal plushies to chemist equipment and more!