Potion Permit: Complete DLC Bundle
Mieszkańcy Moonbury potrzebują leczenia, a ty jesteś najlepszym farmaceutą w okolicy\! Korzystaj z narzędzi, kotła i pomocy pieskiego towarzysza, aby diagnozować objawy, zbierać składniki, warzyć mikstury i leczyć choroby w tej otwartej grze RPG z elementami symulacji.
Spersonalizuj własną przestrzeń rozmaitymi meblami i ozdobami, począwszy od uroczych pluszaków po sprzęt chemiczny i nie tylko!