PowerWash Simulator 2 - Adventure Time Pack
PORA NA PRZYGODĘ! To połączenie mydlanej satysfakcji PowerWash Simulator i błyskotliwego dowcipu serialu Pora na przygodę. Finn i Jake zmagają się z kompletnym bałaganem, musisz więc stanąć na wysokości zadania jak prawdziwy bohater.
Kto chce pograć w gry wideo?! Odkryj i wyszoruj pięć nowych poziomów z Krainy Ooo: Salon w Domku na drzewie, Pizza Sassy, Zamek Lodowego Króla, Pojazdy ze Słodkiego Królestwa i Domek na drzewie! Nie martw się, wszystko pozostanie tam, gdzie powinno być, po prostu będzie nieco czystsze.