PowerWash Simulator 2 - Adventure Time Pack
MACERA ZAMANINDA! PowerWash Simulator'ın muhteşem köpüklü tatmin duygusu, Adventure Time'ın kıvrak zekâsı ve hayal gücüyle birleşiyor. Finn ve Jake'in gezdiği yerler fena hâlde battı ve gerçek bir kahraman gibi günü kurtarmak da sana düşüyor.
Kim video oyunları oynamak ister?! Ooo Diyarı'ndan beş yeni seviyeyi yıka ve keşfet: Ağaç Evin Oturma Odası, Pizza Sassy's, Buz Kralı'nın Sarayı, Şeker Araçları ve Ağaç Evin Dışı! Endişelenme, her şey bıraktığın gibi kalacak, sadece biraz daha temiz olacak.