Predator: Hunting Grounds – Anubis Predator
Szeptano o nim przez wieki – Anubis, który wyrył się w annałach historii Yautja, nie jest jedynie bogiem śmierci. Jest jej wcieleniem, bezlitosnym drapieżnikiem, który przewiduje wszystko, do ostatniego tchnienia.