City Hunter Predator Pack
From the concrete jungle of Los Angeles, emerge from the shadows as the City Hunter – the new premium Predator class from the iconic 1990 film.
This DLC pack includes the City Hunter Predator class and 16 armor tints, as well as early access* to the Classic Combistick and Wrist Launcher weapons and 9 weapon tints so you can hunt the Fireteam in fearsome style.