City Hunter Predator Pack
Z betonowej dżungli Los Angeles, wyłoń się z cienia jako „City Hunter” — nowa płatna klasa Predatora prosto z kultowego filmu z 1990 roku.
Ten pakiet dodatków zawiera klasę Predator City Hunter, 16 wariantów kolorystycznych pancerzy oraz wczesny dostęp* do klasycznych wariantów teleskopowej włóczni i ostrzy nadgarstkowych — a także 9 wariantów kolorystycznych dla uzbrojenia, aby umożliwić Ci polowanie na członków oddziału sił specjalnych w przerażającym stylu.