City Hunter Predator Pack
İkonik 1990 filminden esinlenilen yeni premium Predator sınıfı olan City Hunter olarak Los Angeles'ın beton yığınları arasındaki gölgelerden belir.
Bu DLC paketi, City Hunter Predator sınıfı ve 16 zırh boyamasının yanı sıra Classic Combistick ve Wrist Launcher silahlarına erken erişim* ve 9 silah boyaması içerir, böylece Fireteam'i korkunç bir tarzda avlayabilirsin.