Pakiet DLC „Predator Kleopatra”
Spośród pradawnych piasków wyłania się jedyna znana przedstawicielka yautja, która pokonała Dutcha w walce. Darowała mu wówczas życie, by przekazać ostrzeżenie wszystkim śmiałkom, którzy mogliby stanąć na jej drodze. Jej niezrównana od wieków moc sprawi, że nawet najbardziej doświadczeni łowcy będą musieli stanąć do trudnej walki na śmierć i życie.
Teraz możesz sprawić, że twoi przeciwnicy ukorzą się przed potęgą bezwzględnej predatorki. Pakiet DLC zawiera skórkę premium „Kleopatra” dla predatora oraz zapewnia wczesny dostęp do nowej skórki dla dysku kontrolowanego.