Dante “Beast Mode” Jefferson Pack
Charge into the hunt as Dante “Beast Mode” Jefferson, featuring the iconic look and voice lines of the legendary running back Marshawn Lynch. Fitting for the “Beast”, this DLC pack includes the premium Fireteam skin with armor tints and early access* to the destructive new weapon, the Rocket Launcher.