Dutch 2025 DLC Pack
Hunt the Predator as the battle-hardened Dutch Schaefer and his “Hammerhead” rifle.
Hunt the Predator as Major Alan "Dutch" Schaefer with this premium Fireteam skin. The Dutch 2025 skin features the legendary character, 38 years after his first encounter with the Predator, aged, battle-scarred and ready to hunt. Players who equip the skin can trigger VO voiced by Arnold Schwarzenegger.
Dutch is paired with early access* to the powerful QR5 "Hammerhead" assault rifle and Dutch’s deadly knife. Content comes complete with a selection of outfit and weapon skins to customize both Dutch and the QR5.