Dutch '87 DLC Pack
Play as Major Alan ‘Dutch’ Schaefer with this premium Fireteam character, complete with his iconic voice and look from his first encounter with the Predator in the original 1987 film.
This DLC pack includes the Dutch ’87 premium Fireteam character with custom voice lines and 8 tints, as well as early access* to the Mercenary weapon and 3 weapon tints.