Pakiet dodatków Dutch '87
Zagraj jako major Alan „Dutch” Schaefer dzięki tej skórce premium dla żołnierza sił specjalnych — z jego kultowym głosem i wyglądem z filmu z 1987 roku, gdy po raz pierwszy stanął do walki z Predatorem.
Ten pakiet dodatków zawiera skórkę premium „Dutch '87” dla żołnierza sił specjalnych z niestandardowym zestawem kwestii głosowych i 8 wariantami kolorystycznymi, a także wczesny dostęp* do broni najemników (Mercenary weapon) i jej 3 wariantów kolorystycznych.