Dutch '87 DLC Paketi
1987'de yayınlanan orijinal filmdeki Predator ile ilk karşılaşmasında sahip olduğu ikonik ses ve görünüşle tamamlanan bu premium Fireteam karakteriyle Binbaşı Alan "Dutch" Schaefer olarak oyna.
Bu DLC paketi, özel seslendirmelere ve 8 boyamaya sahip Dutch '87 premium Fireteam karakterinin yanı sıra Mercenary silahına ve 3 silah boyamasına erken erişim* içerir.