Pakiet DLC „Emissary Predator”
Wywołaj strach w swoich wrogach jako wyrachowany, nowy Emmisary Predator. Predator ten przez lata pozostawał w ukryciu, dokładnie analizując praktyki i wyposażenie nowoczesnych ludzkich wojowników.