Emissary Predator DLC Paketi
İyi planlanmış yeni Emissary Predator ile düşmanlarına korku sal. Bu Predator yıllarca saklanarak modern insan savaşçıların yöntemlerini ve teknolojilerini dikkatlice çalıştı.