Exiled Predator Pack
Banished under mysterious circumstances, this Predator has adapted to hunt undetected in the far reaches of Yautja territory. This deadly Predator is infamous for hunting legendary warriors on the chains of the Pacific Islands, studying them and adapting its armor and weapons to match their strength out of a deep respect.