Pakiet Exiled Predator
Wygnany w tajemniczych okolicznościach predator nauczył się polować i żyć w ukryciu na skraju terytorium Yautja. Ten śmiertelnie groźny predator słynie z tego, że poluje na legendarnych wojowników wysp Pacyfiku, bada ich i z głębokiego szacunku do tego ludu przystosowuje swój pancerz i broń, aby wyrównać szanse w walce.