Exiled Predator Paketi
Gizemli olaylar arasında sürgüne gönderilen bu Predator, Yautja bölgesinin ücra köşelerinde fark edilmeden avlanmaya uyum sağladı. Bu ölümcül Predator, Pasifik Adaları'ndaki efsanevi savaşçıları araştırması, büyük bir saygıyla zırhını ve silahlarını onların gücüyle boy ölçüşebilecek şekilde uyarlaması ve daha sonra onları avlamasıyla tanınıyor.