Tytan polujący na najbardziej wymagającą i brutalną zdobycz na każdej planecie, którą odkryje. Dzięki eksploracji i odkryciom ten Predator stworzył unikalny zestaw zbroi i broni, aby stać się prawdziwie elitarnym łowcą.