Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: Inspired by the savage spectacle of the gladiatorial arenas, this Yautja became captivated by the warriors' ferocity, adapting their tactics and armor to mirror the might of his prey. His enemies never faced the same hunter twice, as he took their skills and style as his own. Trident: A specially crafted three-pronged spear that slightly sacrifices melee and throwing power for superior handling and portability, allowing the user to carry multiple Tridents at once.