Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: Gladyatör arenalarının vahşi şöleninden ilham alan bu Yautja, savaşçıların vahşiliğinden büyülenerek taktiklerini ve zırhlarını avının gücünü yansıtacak şekilde uyarladı. Düşmanları asla aynı avcıyla iki kez karşılaşmadı, çünkü onların becerilerini ve tarzını kendi tarzı olarak benimsedi.