Hunting Party
Stalk the jungle with a variety of hunting styles with this DLC bundle featuring the Mr. Black Predator, Falconer Predator, and Captured Predator premium classes.
Become a ruthless hunter and stalk the jungle with a variety of hunting styles, giving you a lineup of premium Predator classes to customize your appearance and playstyle to become the most fearsome predator in the jungle.