Hunting Party
Przemierzaj dżunglę w poszukiwaniu zwierzyny, wykorzystując różne style polowania, w tym pakiecie dodatków zawierającym klasy premium predatora: Pana Blacka, Sokolnika oraz Pojmanego.
Wciel się w bezwzględnego łowcę i przemierzaj dżunglę w poszukiwaniu zwierzyny, wykorzystując różne style polowania. Masz do dyspozycji całą gamę klas premium predatora, dzięki którym możesz spersonalizować swój wygląd oraz styl gry i stać się najbardziej przerażającym drapieżnikiem w całej dżungli.