Become a relentless hunter with this DLC bundle featuring the Amazon Predator and Pirate Predator premium classes.
From the deep jungles of Brazil and the open sea emerge two of the most dangerous Predators ever encountered on Earth. Now, you can become a relentless hunter and play as the fearsome Amazon Predator and Pirate Predator with this DLC bundle.
This DLC bundle includes the Amazon Predator and Pirate Predator premium classes.