Z głębi dżungli brazylijskiej i morza wynurzają się dwaj najbardziej niebezpieczni Predatorzy, jakich napotkano na Ziemi. Dzięki temu pakietowi dodatkó możesz zostać bezlitosnym łowcą i grać jako przeraźliwi Amazon Predator i Pirate Predator.