Brezilya'nın derin ormanları ve açık denizler, Dünya'nın şimdiye kadar rastlanan en tehlikeli Predator'lerinden ikisini ortaya çıkarıyor. Artık bu DLC paketiyle amansız bir avcı olabilir ve acımasız Amazon Predator ve Pirate Predator olarak oynayabilirsin.