Predator DLC Bundle
Become the ultimate hunter with more ways to hunt your prey, giving you a selection of premium Predator classes to customize your look and playstyle to become feared by your foes. This DLC bundle includes the Samurai Predator, City Hunter Predator, Viking Predator, and Valkyrie Predator premium classes.