Predator: Zestaw dodatków
Zostań łowcą doskonałym dzięki większej liczbie sposobów polowania na ofiary, wynikającej z możliwości wyboru klasy Predatora. Pozwolą Ci one dostosować swój wygląd i styl gry tak, aby wzbudzać strach wśród wrogów. Pakiet DLC zawiera klasy premium Predatora Samuraja, Predatora City Hunter, Predatora Wikinga i Predatora Valkyrie.