Samurai Predator DLC Pack
Feodal Japonya'nın avlanma bölgesinden gelen bu iblis, efsanelere göre bir zamanlar ada halkını koruyan yetenekli savaşçıları avlamış. Şimdi yeni premium Predator sınıfı ile ormanda Samurai Predator olarak iz sürebilirsin. Bu DLC paketinde ayrıca 16 zırh boyaması ve yeni yakın dövüş silahı Predator Katana'ya erken erişim* bulunuyor.