Pakiet Valkyrie Predator
Zdobycie trofeum przez Predatora Walkirię („Valkyrie Predator”) było postrzegane jako wielki zaszczyt, który podobno gwarantował dostęp do Walhalli. Wielu walczyło z nią w poszukiwaniu chwały, ale żaden nie był w stanie pokonać jej niezwykłej szybkości i siły jej boskiej broni.