Valkyrie Predator Paketi
Söylenenlere göre birinin kellesinin Valkyrie Predator tarafından alınması, onun Valhalla'ya geçişini kesin kılacak kadar büyük bir onur olarak görülüyordu. Birçok kişi şan ve şeref arayışı içerisinde ona karşı savaştı ancak hiçbiri onun kurnazlığına ve tanrısal silahlarının gücüne karşı koyamadı.