Predator: Hunting Grounds – predator Wiedźma
Ta nosząca miano Wiedźmy predator używała swoich jednorazowych dronów, których cichy lot zwiadowczy badał teren i wskazywał ruchy potencjalnych ofiar. Ten dodatek DLC daje prawo do predatora Wiedźmy.