Predator: Hunting Grounds - Father Predator
The Father Predator is an Elder Yautja clan leader who lives by a single, unwavering truth: strict adherence to the Yautja Codex. He credits these ancient teachings for his unprecedented survival, earning him the reputation of the greatest hunter in his clan’s long history. To him, the Code is absolute; he is infamous for purging his own ranks, ruthlessly culling any member who exhibits even the slightest hint of frailty. His vast experience has made him an unparalleled master of Yautja technology. He is a ferocious and calculating predator, a living monument to the lethal perfection demanded by the Yautja Codex.