Predator: Hunting Grounds - Father Predator
Fader Predator er en leder af den ældre Yautja-klan, der lever efter én enkelt, urokkelig sandhed: streng overholdelse af Yautja Codex. Han tilskriver disse gamle lærdomme sin hidtil usete overlevelse, hvilket har givet ham ryet som den største jæger i sin klans lange historie. For ham er Kodeksen absolut; han er berygtet for at udrense sine egne rækker og nådesløst udrydde ethvert medlem, der udviser selv den mindste antydning af skrøbelighed. Hans store erfaring har gjort ham til en uovertruffen mester i Yautja-teknologi. Han er et glubsk og beregnende rovdyr, et levende monument over den dødbringende perfektion, som Yautja Codex kræver.