Predator: Hunting Grounds - Father Predator
Ojciec Predator to Starszy Yautja, przywódca klanu, który kieruje się jedną, niezachwianą prawdą: bezwzględnym przestrzeganiem Kodeksu Yautja. To właśnie tym starożytnym naukom zawdzięcza swoje bezprecedensowe przetrwanie, które zapewniło mu miano największego łowcy w długich dziejach jego klanu. Dla niego Kodeks stanowi prawo absolutne; słynie on z czystek we własnych szeregach, bezlitośnie eliminując każdego członka, który zdradza choćby najmniejsze oznaki słabości. Dzięki swemu ogromnemu doświadczeniu stał się niezrównanym mistrzem technologii Yautja. Jest drapieżnikiem zarówno zajadłym, jak i wyrachowanym – żywym pomnikiem zabójczej perfekcji, której wymaga Kodeks Yautja.