Predator: Hunting Grounds - Father Predator
Baba Predator, tek ve sarsılmaz bir hakikate göre yaşayan, Yaşlı bir Yautja klan lideridir: Yautja Kanunnamesi'ne mutlak sadakat. Eşsiz hayatta kalma başarısını bu kadim öğretilere borçlu olduğuna inanır; bu inanç, ona klanının uzun tarihi boyunca "en büyük avcı" unvanını kazandırmıştır. Onun gözünde Kanun mutlak ve kesindir; saflarını acımasızca temizlemesiyle —en ufak bir zayıflık emaresi gösteren her üyesini merhametsizce saf dışı bırakmasıyla— nam salmıştır. Engin tecrübesi, onu Yautja teknolojisi konusunda eşsiz bir ustaya dönüştürmüştür. O; Yautja Kanunnamesi'nin talep ettiği o ölümcül mükemmelliğin yaşayan bir anıtı, hem vahşi hem de hesapçı bir yırtıcıdır.