Predator: Hunting Grounds - Jotun Predator
Jotun Predator betragtes af sin egen klan som en blodtørstig afviger. Han er defineret af sin brutalitet og vildskab, og lever mere for spændingen ved at dræbe, end for den ære, der er i at være en jæger.