Predator: Hunting Grounds — predator Jotun
Predator Jotun, postrzegany przez swój własny klan jako krwiożercza aberracja, żyje dla czystego dreszczyku zabijania, a nie dla honoru polowania. Określa go jego brutalność i dzikość.