Predator: Hunting Grounds - Jotun Predator
Kendi klanı tarafından kana susamış bir sapkın olarak görülen Jotun Avcı, avın onurundan ziyade sadece öldürmenin verdiği heyecan için yaşar. Vahşilik ve gaddarlık onu tanımlayan niteliklerdir.