600 Platinum Coin
600 Platinum Coin ile oyununu bir adım ileriye taşı! Oyun içi mağazada en sevdiğin kahramanlar için dış görünüm satın almak için paralarını kullan. Oyun deneyimini geliştirmek ve insanlara gücünü göstermek için bu fırsatı kaçırma!