Epic Bundle
Epic Bundle'ı satın al ve hem Predecessor'a erken erişim kazan hem de Erken Erişim boyunca sunulacak 29 kahraman, 4 özel kostüm ve diğer eşsiz ödüllerin keyfini çıkar.